Čo je to Kanos Care+ ?
Služba Kanos Care+ vznikla ako odpoveď na aktuálne chaotické alebo dokonca žiadne interné systémy a pravidlá lokálnych spoločností, ktoré ponúkajú servisné služby vykurovacích zariadení. Aplikovaním nášho remesla do 21. storočia s využitím technológii sme docielili automatizáciu systému. Túto skutočnosť považujeme za najväčší benefit, ktorý pravidelne informuje zákazníka o aktuálnom stave zariadenia a tým posúva starostlivosť o zariadenie a zákazníka na úplne novú úroveň.
Podstata služby Kanos Care+ spočíva v nonstop monitoringu vykurovacieho zariadenia, či už sa jedná o plynový kotol alebo tepelné čerpadlo. Produkt Kanos Care Box a systém sledovania Kanos Care bol vyvinutý špeciálne pre zariadenia značky Buderus, Bosch a Junkers. Z toho dôvodu si Kanos Care+ nevyžaduje nevyhutný nákup nového zariadenia.
Vyvinutý systém sleduje vybrané vykurovacie zariadenia, zaznamenáva a v reálnom čase odosiela všetky dostupné údaje na server. V rámci vytvoreného prostredia transformujeme dáta, vďaka čomu dokážeme:
- Aktívne sledovať prevádzkový stav zariadenia
- Snímať a kontrolovať funkčnosť kotlových komponentov
- Predikovať možné poruchy zariadenia a tým minimalizovať čas odhalenia a odstránenia poruchy
- V prípade vzniku poruchy na ňu automaticky upozorniť zákazníka formou e-mailu a SMS správy
- Čiastočne eliminovať vznik samotnej poruchy
- Pravidelne informovať o stave a spotrebe zariadenia
- Formou reportu informovať o využití a priemernej spotrebe zariadenia, na základe čoho normovať zariadenia voči ostatným uživateľom - porovnávanie spotreby a vyťaženosti sledovaného zariadenia s okolitými zariadeniami
- Automaticky pripomienkovať pravidelný servis formou SMS správy
- Vytvoriť digitálnu servisnú knihu s históriou sledovaného zariadenia (štatistické dáta, servisné intervaly, vykonané zásahy a pod.)
V prípade záujmu o využívanie služieb Kanos Care+ vyplňte krátky kontaktný formulár.